pondělí 19. srpna 2013

Moje zkušenost: Avon - MEGA Effects Mascara

Ahoj Holky,
Každá zvás už určitě slyšela o nové řasence od Avonu Mega effect! Já ji vyhrála v soutěži od CCF týmu, a proto jsem měla tu čest jí vyzkoušet.

Řasenku jsem vyzkoušela a musím jí bohužel hodnotit pouze průměrně. Je krásně černočerná a má velice vkusné a zajímave balení. A vůbec jsem od ní opravdu čekala tu inovaci. Ale sice roztomilé balení mi právě ubralo na radosti. Podle mě se s řesenkou těžko zachází. Špatně se mi s ní dostává do koutku očí a po vyjmutí zůstává na kartáčku moc přebytečné barvy. Ale jinak řasy opravdu prodlužuje, po více vrstvách řasy i trochu zahustí. Myslím,že až se naučím s ní pracovat, bude pro mě líčení s ní radost.

To je vše k dnešní recenzi!:) Mějte pěkný den. Anna.

Žádné komentáře:

Okomentovat