sobota 11. května 2013

Makeup Academy - moje zkušenost

Ahoj, je tu další článek. A zase ta kosmetika! Dnes bych vám chtěla nabídnout recenzi a mojí zkušenost s produkty od MUA. Objednávala jsem o oficiálních stránek a objednávka přišla do dvou týdnů, naprosto v pořádku a pěkně zabalená.
Moje produkty
Jako první bych vám ráda představila paletku UNDRESS ME TOO. Mělo by to být něco jako "napodobenina" Naked2 od UrbanDecay. S paletkou Naked2 zkušenost nemám, ale i podle dalších recenzí a srovnávání právě těhle dvou paletek by měli být naprosto podobné. Můžeme brát paletku MUA underss me too jako levnější alternativu Naked2.
A teď už k věci. Paletka má 12 stínů, jen 2 z nich jsou matné. Ostatní jsou krásně třpytivé, některé až metalické. Konzistence stínů je máslová, příjde mi, že trochu práší jen ty matné odstíny. Pigmentace je skvělá, na štětec se nabírají opravdu dobře. Výdrž stínů je perfektní. Používám uplně obyčejný primer od Essence a i na něm stíny vydrží celý den a ani se nehnou. S paletkou jsem vážně nadmíru spokojená.
Odstíny: Naked (matná), Devotion, Shy, Fiery, Lavish (matná), Dreamy, Tranquil, Exposed, Reveal, Wink, Obsessed, Corrupt
 


Další věc, kterou jsem si objednala je makeup MATTE FOUNDATION, odstín 1 Soft Sand. Je to nejsvětlejší nabízený odstín. Je opravdu světlounký a má žlutý podtón. Je velice hutný. Tenhle makeup určitě nebudu nosit v létě. Zdá se mi na pleti těžký a lepivý. Někdy ho dokonce používám jako korektor na kruhy pod očima. Na obličeji po zapudrování docela vydrží. Řekla bych že 12 hodin je jeho hezký zlatý střed. Víc k němu asi říct nemůžu. Použila jsem ho teprve párkrát.


Třetí výrobek od Mua je tvářenka. Má mozaikový vzor a asi 4 různé barvy. Je v odstínu 3 English Rose. Jako s tvářenkou jsem s ní dost nespokojená. Řekla bych, že by měla lepší využití jako rozjasňovač. Tvářenka je neuveřitelně lesklá. Jelikož není ani moc pigmentovaná, na štětec se vždy nabere jen její lesk s nádechem do růžova. Já jí tedy skoro nepoužívám. Možná jen když si chci hezky projasnit tváře k růžové rtěnce.

Předposlední věc, nebo věci, které jsem si zakoupila jsou 2 rtěnky. Nemůžu si je vynachválit. Barva konzistence. Všechno naprosto skvělé. Možná jen méně vydrží, ale to proto, že jsou takové spíše hydratační. Barvy jsou krásné, obě krásně pigmentované. Mám je v odstínu 2 a 3. Nemám moc co jim vytknout, ale právě naopak. Na to že stojí jen 1 libru!! Perfektni!


Poslední produkt od MUA je rozjasňovač. Ani tomu nemůžu moc vytknout. Má příjemnou barvu a hezky se nanáší. Nepráší, takže se nestane že máte třpytivé částečky po celém obličeji. Má moc pěkné balení a hezký vzor. Hezky vydrží a nadělá žádné fleky. Má v sobě bílý shimmer, ale sám o sobě je spíše takový narůžovělý. Nemám s ním žádný problém. 


Musím říct, že kostetika MUA (Makeup Academy) mě vážne mile překvapila. Určitě se nebojím další objednávky. Mají kvalitní kosmetiku za směšné ceny. Za sebe určite doporučuji:) Hezký den, Anna.


Žádné komentáře:

Okomentovat