pátek 24. května 2013

Senzabox: Květen 2013

Ahoj, dnes mi přišel můj květnový Senzabox. Můžu říct, že je to pro mě zatím nejlepší senzabox co jsem zatím otevřela! Dnes vám jen shrnu jeho obsah a časem udělám určitě i recenzi na některé z výrobků.


Květnový Senzabox přišel v jednoduchém růžovém balení. I jeho nové logo se mi začíná už celkem líbit. Krabičky, už poté dále moc nevyužívám, ale mám je všechny schované, kdybych si to náhodou rozmyslela:)

                                     

V krabičce krásy jsem mohli najít opět šest výrobků a velice mne potěšilo, že čtyři z nich byla dekorativní kosmenika.

Jako první jsem v krabičce krásy našla oční stíny od Yves Rocher. Dočetla jsem se že obsahují olej z kamélie a tudíž jsou vhodné i pro vemi citlivé oči. Já je našla v odstínu 21.Peche Nude. Stíny jsou bronzové až oranžové s jemným šimerem a mají moc pěkné balení. Stíny v podobné barvě ještě nemám a určitě je ráda použiji.

                                                     

Jako druhý výrobek jsem našla vzoreček rozjasňujícího makeupu Pure Light též od Yves Rocher. Makeup mám v odstínu  Beige 200 Teint Clair. Na mou pleť je odstín kupodivu docela sednoucí. I když mohl by být ještě o malinko světlejší, ale v létě ho určitě využiji. Jeho krytí je slabé až střední.


Třetí výrobek mi udělal opravdovou radost. Je to vzoreček rtěnky od Makeup For Ever. Má krásnou rudou barvu, odstín 42. Určitě v hodný na svůdné letní noci. Je nádherně pigmentovaná a má krémovou texturu. Ze rtěnky jsem opravdu nadšená. + Moc pěkné balení.


Čtvrtý produkt byl lak na nehty od Maybelline COLORAMA. Několik těhle laků už doma mám a můžu jen chválit. Výdrž je skvělá, neodlupují se, rychle schnou a hezky se nanáší. Já našla odstín 67. Je to fialková barva s růžovo, někdy až modrým leskem. 


Jako předposlední produkt jsem našla v krabičce zpevňující sprchový gel ENJA od Dermacolu. Tento produkt určitě hodlám do budoucna zrecenzovat, protože jsem opravdu zvědavá na jeho účinek. Troch mi vadí jeho vůně, je cítit dost po mentolu a to já moc nemusím. Snad mi do léta pomůže zpevnit mé problémové partie.


A jako poslední jsem našla rakytníkový balzám BioKartié od Saloos. Hydratuje pokožku je v hodný na ekzémy ,vrásky a po ozáření. Já ho zatím použila na rty a je velice příjemný. Obsahuje bambucké máslo a rostlinné oleje. Do kabelky na pláž nanatření těch nejcitlivějších míst je určitě vhodný.


A to už je ke květnovému senzaboxu vše. Doufám, že se vám recenze líbila a přejí hezký den:) Anna.




Žádné komentáře:

Okomentovat