sobota 25. května 2013

Štětce Sedona Lace - moje zkušenost

Ahoj mám pro Vás další recenzi. Dnes Vám představím mojí sadu štětců od Sedony Lace. Je to sada s oficiálním názvem Vortex Professional Makeup Brushes with Zipper Belt.

Dohromady je v sadě třináct štětců. Čtyři z nich na obličej a ostatní jsou na oči + jeden na rty.



Pás je nastavitelný a vážně praktický. Nemůže se vám stát, že by jste někde štětec při líčení někoho jiného někde zapomněli nebo dokonce ztratili. Je tam dokonce i dost místa pro mé ostatní štětce.

A teď už rychle ke štětcům:

  1. První Štětec, v překladu jako Obrovský Vějíř používám nejčastějí na pudr, ale klidně s ním můžete i konturovat tváře a díky jeho tvaru mi s ním jde i krásně zapudrovat korektor pod očima a nemusím používat malé štetečky.
  2. Můj nejoblíbenější štětec ze sady! Je nádherně hustý a jemný. Do pleti zapracuje i ten nejhustší makeup jakoby nic. Můj plochý štětec na makup už jsem úplně vyřadila. Tento je naprosto úžasný. Jedno takové malinké mínus je, že se špatně čístí, ale to je v podstatě jasné, když je tak hustý.
  3. Třetí štětec tulipánového tvaru používám ráda na tvářenku nebo rozjasňovač, dá se použít i na makeup, ale i na konturování např. nosu díky malému špičatému zakončení.
  4. Čtvrtý štětec je také výborný též na konturování, je docela malinký a tak s se s ním dá udělat krásně přirozeně bronzer, ale samozdrřejmě i tvářenka a rozjasňovač. Je krásně hustý a tak se s ním vše do pleti pěkně zapracovává.

  1. Kulatý štětec na blending, ale můžete s ním klidně i stíny nanášet. Je krásně jemný takže někdy i zdlouhavé blendění není žádná překážka.
  2. Tužkový štětec na konturování očního důlku. Já tenhle štětec používám často na blyštivé oční koutky a nebo třeba i na konturování nosu
  3. Tenhle štětec ráda používám na nanášení stínů pod řasy. Je hezky maličký a plochý, takže pod řasy perfektní. Akorát mi trochu vadí že je dost hrubý, asi bych ho oznčila jako nejhrubší štětec ze sady.
  4. Syntetický placatý štětec na stíny. Ráda ho používám i na krémové stíny
  5. Štětec číslo pět je skvělý na přirozené looky s tenkými očními linkami. Je tvrdý, takže se nestane že vám ujede a zkazíte si s ním celé líčení
  6. Klasický štětec na nanášení stínů, také je poněkud hrubší, ale skvěle na sebe nanese stíny, jak pudrové tak i krémové
  7. Štětec na linky, se kterým si strašně ráda dělám ocásky tzv. "kočičí look"
  8. aaah, tenhle štětec na obočí je opravdu super! Ještě nikdy jsem neviděla tak hustý štětec na obočí! Stačí na něj nanést stíny a jednou přejet a máte neuvěřitelně dokonalé obočí. Barva se tam přímo "zamáčkne". Poté už jen stačí pročesat druhou stranou a máme hotovo.
  9. A poslední štětec je štětec na rty, který se dá i uzavřít a můžete ho mít sebou klidně na cesty. Když máte třeba vícero rtěnek na rtech stačí je nanést na štěteček, uzavřít a nemusíte sebou v kabelce mít tři rtěnky.


To je vše k recenzi štětců, zde je ještě příbalový leták s infotmacemi o štětcích.


Se všemi štětci jsem vážně spokojená a můžu je 100% doporučit. Štětce jsou dostání i každý zvlášť, ale jestli stojíte o všechny tyto štětce tak je samozdřejmě výhodnější koupit si tuhle sadu:) Já je koupila za cenu 2080,- od Péti (http://www.lovelyhair.cz).

Doufám, že jsem vás navnadila, a hezký den:) Anna.








Žádné komentáře:

Okomentovat