středa 31. července 2013

Vyšetření pleti přístrojem SAM

 
 
Ahoj Holky:)
Mám tu pro vás zajímavý článek o mé zkušenosti s přístrojem SAM.

SAM = Skin Analyzer Magnifier Machine
Přístroj pracuje na základě černého fluorescenčního světla a zvětšovacího skla, ve kterém se vy samy po celou dobu vyšetření vidíte stejně tak jako vás vidí lékař, nebo jiný člověk, který analýzu provádí. SAM vám má ukázat jaká jste vlastně "pod povrchem" :D Zní to vtipně ale je to tak. V průběhu vyšetření máte samy možnost pozorovat vaše ucpané póry, pigmentové skvrny a celkový stav vaší pleti. Vyšetření se pohybuje kolem 500-1000 korun.

                                  

                                    

Já se se "SAMem" seznámila zcela nečekaně:). Moje kamarádka Míša, která pracuje pro jednu kosmetickou firmu mi řekla, že se k ní chystá přijet její kolegyně a kamarádka Markéta, která má přístroj SAM a tohle vyšetření v Praze provádí za 1000kč. Také my navrhla přátelskou slevu pokud to budu chtít vyzkoušet a to 600kč. Nabídku jsem samozřejmě přijala, protože já jsem ráda za každou zkušenost. Když jsem tedy přijela k Míše a poznala Markétu, mohli jsme začít..

postup:
Musela jsem se odlíčit a pořádně si vysušit obličej ručníkem. Poté Markéta zapnula přístroj a já dala hlavu pod takovou tmavou plachtu. Uvnitř na mě z obou stran svítili zářivky a stálo tam malé zrcadlo. Po vyšetření mi holky sestavili doporučené produkty od jejich firmy a nalíčily mě, ale o tom až v dalším článku!:)

Holky mi zjistily mastnou pleť a hodně usazených pórů na čele, nose a bradě (T-zóna). Také mám dost velké podpovrchové kruhy pod očima a někde i pigmentové skvrny.

Fotky:

                                  
                                       Tady můžete vidět mě a Míšu v akci:)

                              
                                        To jsem já pod černým světlem..na fotce bohužel není vidět co v reálu :(

To je vše k mé zkušenosti s vyšetřením SAM a v dalším článku Kosmetika Artistry si přečtěte jak dál pokračovalo setkání s holkama:)

3 komentáře:

  1. To je pro mě úplná novinka, zírám s otevřenou pusou. Skvělý článek. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, určitě je to skvělá zkušenost a jestli váháš nad výběrem pleťové kosmetiky tak tohle je skvělá věc:)

    OdpovědětVymazat