čtvrtek 1. srpna 2013

Kosmetika Artistry


Ahoj Holky:)
Tento článek navazuje na ten předchozí, který se týkal vyšetření pleti SAM. Sice tyto dva články spadají do jednoho dne, ale přišlo mi dobré je rozdělit kvůli přehlednosti.

Holky, Míša s Markétou, pracují obě, jak už jsem zmiňovala pro jednu kosmetickou firmu, což je právě ARTISTRY. Při posezení s nimi mi udělaly nejen vyšetření pleti, ale také mi představili, pro mě v té době ještě zcela neznámou značku, Artistry. Po vyšetření SAM mi sestavili systém na ošetření mastné pleti, právě od této značky a na konec mě Markéta ještě jako bonus nalíčila:)

                                     
Kosmetika Artistry spadá pod jméno jedné velké americké firmy Amway. Firma neprodává jen drogerii jako je například Artistry nebo BeautyCycle, ale také potravinové doplňky pro zdravý životní styl jako např. Nutrilite. To ale není všechno v posledních letech společnost Amway sestavila ještě jednu rubriku pod názvem: Domácnost a bydlení. Kam spadají značky: Amway home, icook a eSpring. Firma Amway Vám také nabízí "záruku spokojenosti", což znamená, že když nejste s jakýmkoliv výrobkem spokojeni, můžete ho do 90ti dnů vrátit a oni Vám vrátí peníze.

A teď k věci. Kosmetika Artistry se neprodává jako každá ostatní, ale právě formou katalogů, což znamená, že jí nemůžete koupit v žádném kamenném obchodě. Tato kosmetika je označována v žebříčku pěti nejlepších kosmetických značek na světě. Je to opravdu kvalitní kosmetika a také se od toho odvíjí její ceny. Artistry vyrábí jak pečující kosmetiku tak dekorativní a dokonce i kosmetické pomůcky/doplňky. Tuto značku sponzoruje i Americká miss.

Fotky:

                                                                    Katalog Amway

                                               
                                                                   Rubrika: Krása

                                               
Tuhle malou cestovní verzi systému, který mi byl doporučen budu objednávat. Jsou to 20-30ti ml vzorky a stojí 335 korun. Větší sadu kterou vidíte nad tím bych popřípadě objednala až po vyzkoušení té malé. Cena za standartní velikost je 1560 korun.

                                                
                                                          Dekorativní kosmetika Artistry

                                                
                                                         Kosmetické pomůcky Artistry

                                                    
                                                           Rubrika: Výživa a životní styl

                                                
                                                          Rubrika: Domácnost a bydlení

                                  Tady je kartička s mými doporučenými produkty (viz 3.fotka)

                                    
                    A tady už je zlatý hřeb večera! LÍČENÍ!:) Markétka mě sladila do neutrálních barev.

                                    
                                   Fotka s holkama na rozloučenou:) zleva: Markéta, Já, Míša

                                                A už jsem doma ze skvělé kosmetické akce!

                                                               Přeji pěkný den:) Anna.

Žádné komentáře:

Okomentovat