pátek 23. srpna 2013

Ladybox: Srpen 2013

Ahoj holky dnes mi dorazil můj srpnový Ladybox!:) Přišel mi v úžasné růžové krabici posypané logo Senzaboxů. Po otevření kartonové krabice na mě vykouknul skvělý desing Ladyboxu. Jeho víko je tmavě růžové až nafialovělé a zbytek krabice je černý. Na krabici je naznačená krajka a nápis: "Naše první narozeniny, děkujeme." ,který by tam podle mě být nemusel, ale budiž.






Po rozbalení balíčku bylo vše zabalené ve zkrepatěném růžovém papíru. Našla jsem tam i pár vizitek a letáčků. A teď už k tomu hlavnímu:)

Jako první jsem z krabičky krásy vytáhla Lip Butter od zančky Korres, které je perfektní! Do jeho konzistence jsem se okamžitě zamilovala. Mám ho v odstínu Plum což je hodně tmavě vínová až fialková barva!:) Jsem unešená!

Jako další jsem našla šampón a kondicionér od značky Pure Fiji s kokosovou vůní:) jsou to malé 30ti mililitrové vzorečky. Vůně ja vážně skvělá a u mě se cestovní balení určitě neztratí!:)

Poté jsem z krabičky vytáhla lak na nehty od zančky Beauty UK. Mám ho v odstínu Pink Explosion No. 32. Je to krásná neonová růžová barva. Lak má standartní štěteček, ale bohužel jsem ho ještě nezkoušela a tak nemůžu říct nic o výdrži.

Další výrobek nebo respektive dva výrobky byli pytlíčkove samplíky. Jeden s vlasovým mlékem a druhý s vlasovým olejem. To mě moc nepotěšilo protože já mám vlasy vyživené až moc, mnohdy až mastné. Olej na vlasy je od značky TMT Pandora Oil a mléko na vlasy od té samé značky s názvem Latte.
Předposlední výrobek je od značky Ryor a je to chladící mátový gel. Vůně je otřesná a do balíčku krásy bych něco takového rozhodně nedávala. Gel má uvolnit svaly například po sportovní aktivitě.

Jako poslední, upozorňuji že to byl bonus, byla zubní pasta Marvis, která je též nevkusným koukem do krabičky krásy. Nevím co bych napsala k pastě na zuby. Možná jen že je mentolová a je to cestovní balení


                        

Tento Ladybox hodnotím spíše podprůměrně. Je to můj třetí a opravdu váhám jestli si ještě vůbec nějaký objednám. Doufám, že vás článek o něco obohatil a určitě čtěte i další!:)

Hezký den, Anna




Žádné komentáře:

Okomentovat