neděle 10. listopadu 2013

Přírodní kosmetika

Ještě donedávna pro mě byla takzvaná Bio kosmetika velkou neznámou. Často jsem o ní slýchávala, ale  nikdy si jí nezakoupila. Jako první bych možná měla zmínit, že jsem vždy měla, a stále mám, příšernou averzi ke kokosové parfemaci v kosmetice. Podle mě je to ta nejumělejší vůně, kterou znám. Ale před časem, jsem náhodou narazila na stojan s německou značkou lavera. Byla to tedy tělová kosmetika, ač jsem se dočetla, že dekorativní kosmetika od této značky je také velmi vyhlášená. Zaujal mě právě tělový krém s vůní kokosu a vanilky. Nikdy jsem necítila opravdovější vůni kokosu než právě z tohohle krému. Samozřejmě, že jsem očuchala všechny další krémy, jako například s vůní medu, makadamiových oříšků, levandule, pomeranče, limetky a  ještě pár dalších. Výběr měli opravdu velký, ale u mě nejvíce zabodoval právě ten s vůní kokosu. Je pravda, že za bio kosmetiku si připlatíte, ale jestli máte citlivou pleť, vysušenou nebo naopak příliš mastnou, určitě se vyplatí do těchto věcí investovat. Začala jsem se o bio kosmetiku zajímat a objevila jsem další skvělou značku, kterou je SynCare. Mám mírně mastnou pleť, což je někdy docela na obtíž a zkusila jsem právě tuto českou bio kosmetiku, která je první dermokosmetikou na českém trhu s certifikací biokosmetiky. Od této značky jsem si zakoupila denní krém pro smíšenou a mastnou pleť a opravdu pomohl. Možná tu je jen malé mínus, že opravdu zapáchá, což není na obličeji zrovna dvakrát příjemné, ale zápach rychle vyprchá. Na trhu je už opravdu hodně  značek, které propagují bio kosmetiku. Velmi snadno jich pár můžete sehnat i v obyčejných drogériích (Alverde, Saloos,..). A nebo zakoupit v zahraničí, či přes internet. Bio kosmetika je pro mě nyní veliký pomocník a každodenní rutina. A jaký je váš názor na přírodní kosmetiku?






Žádné komentáře:

Okomentovat